Klacht: Netlog account verwijderen

op 25 juli 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik wil graag mijn netlog account laten verwijderen, alleen lijkt dit niet te lukken. Ik heb het meerdere keren geprobeerd alleen het account blijft in Google staan als ik mijn naam intyp. Kan dit aub zo snel mogelijk verwijderd worden.

Als mijn oude netlog account verwijderd wordt en hij niet meer op Google te vinden is.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 26 juli 2017 om 10:52 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account lauraster na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik laat het zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Accountweg