Klacht: Netlog Account lordsenny verwijderen

sennadh op 06 november 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

In 2009 opende ik een netlog account dat ik nu graag van het internet zou willen zien verdwijnen. Het betreft het account lordsenny. toen geopend met het email adres [email protected]
Ik heb het account maanden geleden al verwijdert en kan hier dus ook niet meer op inloggen. Maar deze blijft zichtbaar wanneer u mijn naam door de web zoekmachines laat opzoeken.

Als het account definitief verwijdert is. Dusdanig dit niet meer terug te vinden in is de zoekmachines.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 07 november 2017 om 10:53 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account zonet verwijderd uit onze directory.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door