Klacht: Negen maanden beurs.

op 24 februari 2018 over RAI Amsterdam in de categorie Entertainment

Bij de negenmaanden beurs was het zo druk bij het naar binnen gaan door ingang d mochten we niet naar binnen werden door gestuurd naar volgens mij F waar ook mensen voor de huishoudbeurs naar binnen moesten. Daar was maar een draaideur open de anderen zat dicht. Dus dringen bij die ene draai deur waar mensen voor twee beurzen naar binnen moesten, echt voor de zwangere dames was het af zien om hun dikke buiken uit het gedrang te houden,schandalig gewoon. Je kunt toch verwachte dat er op de negen maanden beurs vele zwangeren komen en die worden dan fijn gedrukt voor en in de draaideur. En de pendelbus was ook over vol vele moesten staan.

dat je normaal naar binnen kunt zonder gemangeld te worden er werd ook niet naar een ticket gevraagd en plaats in de pendelbus je betaald er tenslotte 18 euro voor.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RAI Amsterdam

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RAI Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Makka Nout