Klacht: Nederlandse support nooit bereikbaar

op 09 september 2016 over GoDaddy in de categorie Hostingbedrijven

Ik ben zeer teleurgesteld in het “bekroonde” support team van GoDaddy. Ik heb afgelopen 10 dagen bijnq dagelijks geprobeerd GoDaddy te bellen op het officiele nummer van de website. Ik heb maar 1 keer iemand aan de lijn gekregen die mijn probleem niet opgelost heeft. Ik bel binnen de openingstijden maar het bandje zegt dat ik erbuiten bel. Ik heb ook meerdere keren de Amerikaanse support gebeld en gevraagd of ze me door konden verbinden maar ZELFS DAN, na 10 minuten in de wacht te hangen, kreeg ik niemand aan de lijn. Nog erger, het domein wat ik heb gekocht werkt totaal niet en ik kan niemand zover krijgen we te helpen. De Amerikaanse support zei nog dat het aan hun eigen systeem lag maar helpen doen ze niet. Ik loop nu al bijna 2 weken tegen dit probleem aan. Net weer gebeld met de Amerikaanse en die zegt dat de Nederlandse support team medewerkers “op vakantie zijn”? Wat is dat voor belachelijke situatie. Een bedrijf met een omzet van 1.6 miljard die niet bereikbaar is. Schandalig.

Ik verwacht een refund van mijn niet werkende domein. En ik verwacht dat de openingstijden van de support op de website aangepast worden naar de werkelijke tijden. (Bijna nooit dus) en niet 9-18 zoals ze zeggen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GoDaddy over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mhoogland