Klacht: Nazorg keukenmontage en bijbehorende klanterservice

op 29 april 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Een aantal maanden geleden hebben jullie onze nieuwe keuken gemonteerd. Na 2 dagen klikte de plint los dus daar heb ik direct voor gebeld. Klantenservice gaf aan dat dit even kon duren en dat er geen tijd aangegeven kan worden wanneer de monteur langs kon komen. Hier ben ik akkoord mee gegaan. Monteur is langs geweest en alles leek in orde totdat 3 dagen later diezelfde plint weer los schoot! Wederom gebeld, wederom hetzelfde verhaal en wederom moeten wachten en weer met m’n werk iets moet regelen zodat ik thuis kon zijn wanneer de monteur er was. Nadat de monteur alles bekeken had was de conclusie weer dat er een klipje bij moest zodat de plint niet meer los zou schieten. Dit is toen gebeurd, maar voordat ik moest tekenen heb ik nog een paar klopjes op de plint gegeven. Deze schoot weer los!! Monteur was verbaasd en gaf aan dat “hij nu echt goed zou gaan kijken”. Na welgeteld 2 minuten kijken bleek dat de plint 2 centimeter te kort was afgezaagd! Dit was dus al vanaf dag 1 het probleem en was door 2 verschillende monteurs niet gezien. Conclusie: plint moet opnieuw gezet worden, vaatwasser moet er uit en kit moet verwijderd en opnieuw gedaan worden. Uiteraard was dit weer niet direct mogelijk, dus de monteur heeft een formulier ingevuld en weer een afspraak aangevraagd waarvoor ik nog gebeld zou worden.

Enkele dagen later ben ik hier voor gebeld en weer met de mededeling dat jullie niet kunnen aangeven hoe laat precies jullie komen. Sterker nog jullie sturen een dag van te voren welk dagdeel jullie komen! Gevolg is dat ik tot dan al 3 keer iets heb moeten regelen voor mijn werk zodat ik aanwezig kon zijn! Verder is er geen enkele tegemoetkoming voor het feit dat jullie nu al twee keer je werk niet goed hebben gedaan. Wordt totaal niet over meegedacht, telkens hetzelfde standaard verhaal!

De monteur is uiteindelijk voor de derde keer langs gekomen en heeft de plinten opnieuw op maat gemaakt en geplaatst. Dit lijkt nu, na 3x!!!!, eindelijk de oplossing. Om de plint op maat te maken moest de vaatwasser van zijn plaats. Nu blijkt dat de vaatwasser het niet meer doet nu hij weer op zijn plek!

Zwaar teleurgesteld en inmiddels een tikkeltje gefrustreerd over de gang van zaken toch maar weer de klantenservice gebeld. Tot mijn grote verbazing kan de persoon van de klantenservice niets voor me betekenen! Ik krijg weer een datum zonder tijd, terwijl dit de 4e!!! keer wordt dat jullie langs moeten komen omdat jullie je werk niet goed hebben gedaan! Na vele malen doorvragen en niet akkoord te zijn gegaan met een afspraak zonder tijd heb ik gevraagd of ik doorverbonden kon worden met de leidinggevende/verantwoordelijke van de klantenservice! Dit kan gewoon niet door de bocht en heeft NIETS met klantenSERVICE te maken. De persoon aan de lijn heeft het aan haar leidinggevende, dhr. Verhoeven, gevraagd en die gaf aan geen contact te willen hebben. Dit moest ik met de persoon aan de lijn afhandelen! Die persoon geeft aan niks meer voor mij te kunnen betekenen dan een standaard afspraak over een paar dagen zonder tijdstip!

Je zou verwachten dat nu jullie voor de 4e keer langs moeten komen, omdat het werk door jullie de 3x!! hiervoor niet goed gedaan is, er alle medewerking verleend zou worden om tot een oplossing te komen. In plaats daarvan krijg ik een standaard reactie van we kunnen niet anders doen dan dit inplannen en een tijd kunnen we niet geven. Ik ben nu al meerdere keren de dupe van jullie falen. Dit vind ik een zeer slechte zaak. Zeker als ik dan telefonisch aangeef dat ik dit met de verantwoordelijke/leidinggevende wil bespreken, maar dat dhr. Verhoeven zich niet geroepen voelt om dit te bespreken! Sterker nog, hij heeft nog geen eens het fatsoen om mij te woord te staan, terwijl zijn klantenservice aan alle kanten faalt. Blijkbaar is hij wel verantwoordelijk, maar voelt hij zich niet verantwoordelijk! Het is nota bene klantenservice, maar dit is van jullie een waardeloze manier van werken en allesbehalve klantenSERVICE!

Conclusie: de enige manier om een keuken (waarvoor ik goed geld heb betaald) te krijgen die werkt en die aan de eisen moet voldoen, is dat ik mij nu al 4x in alle bochten moet wringen zodat de monteur langs kan komen en dat er nul % aandacht wordt besteed aan de klantervaring en er niks wordt gedaan om mee te denken om de gemaakte fouten te herstellen! Waardeloos!

Ik ben tevreden wanneer mijn klacht serieus wordt genomen, wanneer er op korte termijn een oplossing voor mijn probleem komt, maar vooral dat er gericht actie wordt ondernomen op mijn klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste meneer Traets, Wat vervelend om te lezen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen! Uiteraard nemen wij uw klacht serieus. Ik ga deze situatie bespreken met de leidinggevende van de service en zorg ervoor dat u hier over gebeld gaat worden. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 09 mei 2016 om 13:48 geantwoord

Beste meneer Traets,

Ik heb zojuist vernomen dat onze monteur vorige week bij u is geweest en het bezoek 100 % naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag. U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-539325.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door RonaldT