Klacht: NATTE ONDERGOED BIJ DROOGPAK

op 04 juli 2016 over Versusshop in de categorie Internetshops - Watersport

VERSUS Kitesurf Scheveningen
Tot mijn knie zijn mijn ondergoedspijpen nat na een kite sessie.

Ver(rek)sus, € 417 armer voor een natpak ipv droogpak
Ehhhh, geen gun factor van ver(je)sus
Radicaal liegen of dementie over het slecht advies
Staffel korting is ver te susken, terwijl andere winkels 10-40% geven
Unprofessional om mee te denken voor oplossingen
Shit klanten na.i-en of verstiksus

Maarten ken ik toevallig via MP toen hij zijn SS RPM wilde verkopen, hij was weg bij Versus en gaf gratis goed advies over kites. Ik ben nog steeds blij met mijn SS Rally, niet bij Versus gekocht.
Hij is terug bij Versus en kreeg ik het slechtste advies. Er zijn oplossingen op de markt (seaskin, Seal Greys) om neopreen bandjes onder je manchet doen zodat de manchet strakker zit, ipv een inkeping maken en dan lijmen. Achter af zeggen daardoor kunnen wij die pak niet terug nemen. Seal Greys kant en klaar zijn voor de nek en de pols, misschien maken ze voor de enkel of hebben ze andere oplossing voor.

Lessons to learn
– Het knellen van de manchetten van Oceon Rodeo is juist goed, met glij middel zoals afwas middel is het aantrekken gemakkelijker (dit is geen tip van de verkoper). Het geschikt maken van manchetten is door meten en stapsgewijs de ringen knippen, staat op verschillende sites beschreven. Niet zoals mij wordt verteld, wij doen het op de gok.
– Ik ging de winkel in om OR te kopen en heb laten ompraten voor een Gul en nu ben ik de dikke l.l
– Pak binnensbuitenste keren en goed controleren op schade
– Vertrouw die blauwe ogen van de verkoper niet.
– Als je pols manchet wordt ingenomen betekend dat die pak te ruim of te groot is, het innemen geldt ook voor je enkel.
– De lektest die ik heb uitgevoerd was goed, toch wilden ze weer een lektest uitvoeren en moet ik € 40,- betalen. Ik heb al gezegd dat de oorzaak in de enkel seal ligt, dan kwamen ze met een transpiratie verhaal. Ik laat die pak niet bij hun winkel hangen, wie weet verkopen ze naar het volgende slachtoffer. Ik hang beter die pak aan de wilgen.

Ik kan best begrijpen dat hij als verkoper bepaalde target moet halen. Maar om te liegen ??? misschien wordt het bedrag van zijn salaris ingenomen of hij krijgt de zak van Eddy en hij is niet de jongste. Misschien had hij houten fietsen moeten blijven verkopen, want die fiets niet.

Klacht wordt serieus genomen en werken naar een oplossing, ook € 40,- wordt geretourneerd!

Alle klachten die gemeld zijn door BedrogenX