Klacht: Nalatigheid ernstige vorm

op 09 december 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Geachte heer, mevrouw,

Graag wil ik een klacht indienen tegen de heer X van Jeugdzorg.

Het is een zeer ernstige zaak, en wil onder andere de heer X voor de tuchtcommissie laten verschijnen,
hij is onbetrouwbaar, is zeer partijdig, en houdt informatie achter die van belang zijn, en speelt vertrouwelijke informatie door naar diegene die het juist niet moeten weten. Hoe partijdig kun je zijn?

Tevens is de opdracht gegeven door vader aan de heer X mij de mond te snoeren tijdens een groot overleg, ook dit deed de heer X. Dan heeft de heer X in overleg met vader belangrijke afspraken stopgezet, dit omdat vader al 2 jaar niet de hulp bood die onze dochter nodig had, omdat er nare onderbuik gevoelens zijn bij veilig thuis, van de relatie tussen vader en dochter!! Dit kan niet waar zijn, wij hebben het hier over het Pas syndroom, ik heb mijn beide kinderen al 2 jaar niet meer gezien en gesproken na de zoveelste huiselijk geweld, en dit niet alleen naar mij toe, ook naar de kinderen. Maar misschien de angst of Loyaliteitsmisbruik krijg ik van alles naar mij toegeslingerd van dingen die niet waar zijn.

Nu zijn we 2 jaar verder en met onze dochter gaat het zo slecht dat ze niet meer wil leven en opgesloten zit. Ze is 16 jaar oud. De heer X kon dit voorkomen om 2 jaar geleden in te grijpen, dit heeft hij niet gedaan en op dit moment hebben wij helaas weer de heer X bij ons in beeld. Iemand die meedoet aan dit soort praktijken, op de hoogte is van valse aangiftes c.q. valse verklaringen afleggen bij de Politie, moet naar mijn mening per direct op Non actief gezet worden, en mag in het belang en gezondheid van het kind.

Mijn dochter valt helaas niet meer te redden, maar ik ga mij inzetten voor kinderen en ouders die op welke manier dan ook te maken krijgen met een persoon zoals de heer X.

Met vriendelijke groet

Wanneer er gaat worden inzake deze persoom

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janet1212