Klacht: Naamswijziging voor 60 euro

op 30 juni 2012 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het inchecken voor een vlucht naar Boedapest bleek dat mijn instapticket was voorzien van mijn initialen i.p.v. mijn volledige voornaam, hetgeen mij 60 euro kostte om het aan de Wizzair balie te laten veranderen.
Nu begrijp ik best dat dit de regeltjes zijn, maar als ik ruim twee maanden van tevoren heb geboekt zou het toch een kleine moeite zijn even een mailtje te sturen met het verzoek dit foutje te herstellen.
De reden dat dit niet is gebeurd weet ik niet, maar een dergelijke gang van zaken komt bij mij over als een gemakkelijke manier om op de valreep nog even wat extra euro’s te scoren.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling na aftrek van fatsoenlijke administratiekosten
( drie minuten werk voor de Wizzair balie ).

Alle klachten die gemeld zijn door bellaard