Klacht: naamsverandering

op 14 september 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

ik heb tijdens het boeken een fout gemaakt met de naam van mijn vrouw.op de site van Wizzair staat dat je dit gratis kan veranderen.na eindelijk kontakt te hebben gehad met het callcenter,vertellen ze mij dat het alleen met wizzair tours kon veranderen ,vervolgens krijg ik telefoonnummers die niet bestaan,je kan ook een contactformulier invullen als je deze terug krijgt vertellen ze dat je het callcenter moet bellen.
ik heb ook via facebook van wizzair hierover een bericht gestuurd waar ik ook weer bericht krijg dat het via de callcenter moet gebeuren.ik heb nu bij het inchecken de naamsverandering gedaan maar moet nu 99 euro extra betalen.

met vriendelijke groet
Cor Hamels

is een goede les om voortaan alles dubbel te checken maar is te gek voor woorden dat er duidelijk staat dat je dit gratis kan veranderen en uiteindelijk 99 euro extra moet betalenrlijk blijven met gegevens op de site

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corchrista