Klacht: naamstickers

op 27 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stickers besteld en betaald sinds eind augustus 2016, tot op heden geen levering gezien! Er wordt niet gereageerd op e-mails, berichten, telefoon wordt niet opgenomen??? Zéér teleurstellend!

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik de bestelling zal toegestuurd krijgen want ik wacht reeds ruim een maand?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stickeroe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact geprobeerd te krijgen met de klant. Kreeg echter geen gehoor, het hierna de voicemail ingesproken met het verzoek tot contact graag zouden we de klant persoonlijk willen spreken om het allemaal zo goed mogelijk af te handelen. Dit om verdere verwarring over de order te voorkomen. We zijn te bereiken op tel 085-8770031

Alle klachten die gemeld zijn door Jobelem