Klacht: Na twee jaar nog steeds niets opgelost

Nuke op 27 april 2020 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, tot mijn grootste spijt moet ik jullie mededelen dat deze klacht door mij geplaats op 14062018 niet opgelost is ! Reden waarom ik nu pas reageer is gezondheid geweest …. maar voor alle duidelijkheid heb ik nog steeds geen bon gemaild gekregen om opnieuw te verzilveren en datums te kiezen. Ik vraag me af wat jullie met het betaalde geld hebben gedaan en bij hoeveel mensen jullie dit nog doen. Er is maar één woord voor deze ongehoorde praktijken en dat is schandalig !! kijk hieronder de mails die ik heb gestuurd naar deze site eerder. Aan de mensen van Klacht.nl : als event u heeft wijsgemaakt dat deze klacht was opgelost is het nogmaals een bewijs dat deze firma niet te vertrouwen is. Er is nooit iets opgelost geweest…. Event ging mij een nieuwe mail sturen met een nieuwe bon om te verzilveren die ik nooit heb ontvangen…..
Op 14062018 heb ik van een aantal vrienden een cadeaubon ontvangen om via Event-Store 30 min te rijden in een Lamborghini en vervolgens 30 min in een Ferrari de Droomcombinatie zelf rijden Ferrari en Lamborghini in heel Nederland en Belgie. Ik heb dan de Eventbon verzilverd op 06092018 omdat de zomer redelijk druk bezet was. Ik heb toen ook dadelijk de plaats van het gebeuren ingevuld zoals gevraagd en de beschikbare dagen die mij paste.Na het verzilveren van deze bon stond op de betrokken pagina wanneer ik over een week van hen niets had gehoord, vroegen ze mij om contact op te nemen via het telefoonnummer 0031(omdat ik in Belgie woon 102929451.
Meermaals , laat ons zeggen tot meer dan twintig keer belde ik dit nummer, maar nooit kreeg ik antwoord. Nu geloof ik dat we in deze tijd toch niet kunnen te maken hebben met mensen die slechte bedoelingen hebben,anders zouden ze deze al lang gevat hebben denk ik. Dus er zal volgens mij wel een reden voor zijn …… maar wel raar dat ik nooit een mail heb ontvangen van bewijs van verzilveren van mijn cadeaubon. Op de webpagina stond wel heel duidelijk dat de bon verzilverd was en dat je dat maar 1 keer kan. Ik, en de vrienden hopen alsnog dat dit in orde komt.
met vriendelijke groeten…..
Beste, mijn klacht staat hier als in behandeling ….. nou dan weten jullie meer dan ik … ik heb van de desbetreffende firma nog steeds niets gehoord! Dus in behandeling ????? Zeg maar gerust openstaand ! Ik lees hier dat de desbetreffende firma het zo erg vind dat klachten toch op deze site komen zonder dat ze bij hun site gemeld worden etc etc . Wel beste mensen van event na meer dan 10 telefoons en 5 x proberen een klacht op jullie eigen site te plaatsen ben ik erin geslaagd om toch de klacht online te krijgen voor jullie … dus rechtstreeks aan jullie , maar dat is ondertussen ook al dik 2 maanden geleden …… waarschijnlijk in behandeling…. kijk ik heb al een aardig bundeltje papier bij elkaar gekregen bewijs van telefoons en e- mails etc etc dus ik laat jullie via deze weg nogmaals een open vraag gaan we deze klacht nu echt behandelen of stappen we naar de rechter via mijn advocaat ? Bij deze een oproep aan andere mensen die met de betreffende firma hetzelfde hebben meegemaakt. Dank aan klacht.nl dat ze dit mogelijk maken om corrupte firma’s uit de running te halen

Gewenste Oplossing:

wanneer ik eindelijk krijg waarvoor mijn vrienden betaald hebben !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Event-Store.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Event-Store.nl

Heeft op 27 april 2020 om 21:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Deckx,

Wij hebben u hierover reeds een mail verzonden op:
vr 19-10-2018 om 19:24 uur.

Wij hebben u altijd gewoon geantwoord, helaas heeft u daar niks mee gedaan, wij kunnen hier niks aan doen.

U heeft altijd kunnen teruglezen wat onze reacties waren door in te loggen op onze website.

Bij dat antwoord van vr 19-10-2018 om 19:24 uur houden wij het ook.

Wij hebben ook alles op papier, wij kunnen en zullen indien dit nodig is ook overhandigen aan een instantie wij doen niks verkeerd en hebben niks verkeerd gedaan.

Met vriendelijke groet,

Het team
Event Store

Bericht van Event-Store.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Deckx, Wij hebben u hierover reeds een mail verzonden op: vr 19-10-2018 om 19:24 uur. Wij hebben u altijd gewoon geantwoord, helaas heeft u daar niks mee gedaan, wij kunnen hier niks aan doen. U heeft altijd kunnen teruglezen wat onze reacties waren door in te loggen op onze website. Bij dat antwoord van vr 19-10-2018 om 19:24 uur houden wij het ook. Wij hebben ook alles op papier, wij kunnen en zullen indien dit nodig is ook overhandigen aan een instantie wij doen niks verkeerd en hebben niks verkeerd gedaan. Met vriendelijke groet, Het team Event Store

Alle klachten die gemeld zijn door Nuke