Klacht: na system update(epic) alle reserveringen(vakantie geld en vakantie dagen)verwijderd.

op 31 januari 2019 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

ik heb totaal 132 euro reserveringen maar na system update alles verwijderd.ik heb 10 keer e mail gestuurd en 5 keer gebeld helaas niet opgelost.iedere keer reactie is oke ik heb naar backoffice email gestuurd maar gebeurd niks.dus young capital helemaal waardeloze bedrijf en niet eerlijk nooit vriendelijk.als binnen 3 dagen is mijn geld niet uitbetaald dan ik gelijk loonvordering procedure starten met wettelijk 50 procent rente.

snel mogelijk mijn reserveringen op mijn rekening overmaken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

1 jaar geleden - Hoi Abdullah. Erg frustrerend dat het even mis gaat met het uitbetalen van jouw reserveringen inderdaad. Excuus hiervoor! Ik heb jouw contactpersoon gelijk even gebeld om het één en ander te bespreken. Ze heeft me verteld dat ze er meermaals achteraan is gegaan om te zorgen dat het wordt uitbetaald en dat ze jou ook hiervan op de hoogte houdt. Ook vertelde ze me dat ze nu opnieuw voor je gaat regelen dat je betaald gaat krijgen. Ze is er dus druk mee bezig voor je, dus het gaat zeker goed komen! Je kan altijd bij jouw contactpersoon terecht met vragen over de status hierover.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 18 mei 2020 om 09:54 geantwoord

YoungCapital heeft deze klacht op 05 februari 2019 in behandeling genomen en een oplossing aangeboden. Deze oplossing is alleen zichtbaar voor de melder van de klacht.

Heeft op 18 mei 2020 om 15:08 geantwoord

Nog niet opgelost

Reactie van de melder van de klacht a.kyc

4 maanden geleden - Nog niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door a.kyc