Klacht: Na kaartupdate (5.3) Start edge explorer niet meer op

op 14 mei 2021 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Ik heb mijn edge explorer aangesloten aan mijn computer en bij Garmin express de update 5.3 laten installeren. Na afloop start mijn toestel even op met het Garmin logo en valt direct weer uit. Kan u me vertellen wat er dient te gebeuren aub?
Alvast bedankt, Rita

Ik zou tevreden zijn wanneer mij word uitgelegd hoe mijn Edge toestel terug kan opgestart worden en functioneert.
Groeten,Rita

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Garmin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Garmin

Heeft op 27 mei 2021 om 13:53 geantwoord

Beste Rita,

Ik ben bang dat er tijdens de update iets fout is gegaan waardoor dit nu gebeurd. Zou u het toestel eens aan de PC willen aansluiten en dan de bestanden willen openen. Ziet u daar een Update.gmc bestand? Als dit er staat kunt u deze verwijderen en de update opnieuw draaien. Staat dit er niet en wordt het toestel niet meer herkend door de PC, dan zou ik u willen adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Garmin Vlaanderen om een omruil in werking te zetten. Zij zijn bereikbaar op: 02/663.78.03

Jeroen
Garmin Support

Heeft op 27 mei 2021 om 18:21 geantwoord

Ik heb het gevoel dat ik van de één naar de ander word doorgestuurd.
Mag ik hopen dat iemand dit ernstig wil bekijken en een goede oplossing voor me heeft. Groeten Rita

Alle klachten die gemeld zijn door 1Ritaleenaerts