Klacht: Na een telefoontje s’nachts dat ik met een gebroken enkel midden op straat lag

op 09 juli 2016 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

Na een lastige val midden in de nacht op weg naar huis heb ik me verstapt over een opstaande rand.
Hierbij duidelijk 2 breuken gehoord en gevoeld.
Mn voet stond haaks onder Mn been.
Aangezien mijn vriendin hoog zwanger in bed lag besloot ik 112 te bellen

Nam een mevrouw op en vroeg wat er aan de hand was.
Ik uitgelegd dat ik Mn enkele waarschijnlijk had gebroken en midden op een kruispunt lag.
Andwoord was dat ik niet kun zien dat hij gebroken was.. en ze niet uitrukte voor een verstuiking.
Ik nog maal gezecht dat Mn voet er haaks onder stond en duidelijk 2 kraken had gevoeld en kapot ging van de pijn .
En er geen mogelijkheid was om me nog te verplaatsen.
Nou wij komen daar niet voor dus regel maar iets anders

Uiteindelijk Mn vriendin maar gebeld
Ik over een 2 baan weg gekropen zodat ik niet aangereden zou worden en in de berm ben gaan liggen.
Bij aankomst in het ziekenhuis bleek dus idd de enkel op 2 plaatsen gebroken en het kuitbeen gebroken
Hierdoor Mn spieren en pezen ook totaal aan gort

Nou bedank alarmcentrale voor de goede service waar wij als burger jullie voor betalen iedere maand
Echt schandalig dat jullie mensen zo behandelen

Als ze dat mens bij de ergon neer zetten en heel snel daar achter de help desk weg halen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robertvdinter