Klacht: Na 3.5 maand nog steeds niks ontvangen

op 30 april 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

Heb een bord bij mevrouw besteld en elke keer werd er beloofd dat het opgestuurd werd maar elke keer weer een andere smoes. Ik heb haar zoveel kansen gegeven maar helaas nog steeds niks mogen ontvangen. Zou 3 weken levertijd zijn we zijn nu bijna 3 maanden verder.. erg triest zo ga je niet met je klanten om. Zelfs vandaag nog contact gehad, werd belooft dat er een foto zou komen van mijn bord maar helaas geen foto mogen ontvangen. Probeer het zo maar want dit gaat nergens meer over! Maak en verstuur gewokn wat mensen besteld hebben en voor betaald hebben!

Als ik mijn bord heb ontvangen en mijn 10 euro te veel betaald terug heb gestort!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Shaydeys Design in behandeling genomen

Bericht van Shaydeys Design

4 weken geleden - Hoi Remon zou je deze Willen verwijderen, je bestelling is geleverd Mvg shaydeys

Alle klachten die gemeld zijn door Remon11