Klacht: Na 20 jaar niet meer welkom.

op 08 oktober 2017 over Huisartsen in de categorie Artsen

HUISARTSEN PRAKTIJK MEULEMANS EN BOSSELAAT
R TE ENSCHEDE
Ruim 20 jaar komen we bij bovengenoemde huisartsen. Sinds 5 jaar wonen net ovr r de grens bij Enschede, nu in Duitsland Gronau. Zo uit het niets krijg ik op een spreekuur de m mededeling dat we beter een arts in Duitsland kunnen zoeken. Want, en dan komen de soemsjrs, moeten mensen die binnen Enschede verhuizen, zich ook aansluiten bij een andere huisarts. Zij hadden al een tijdje een uitzonderi bv gemaakt voor ons. Ik denk dat is gewoon een smoes is. Zij vinden de manier van declaren dat omslachtig. Ik ben daar een paar maal op aangesproken. Deze reden is onzin, want deze zorginstellingen, en ook ZH te Enschede hoor ik hierover nooit wat zeggen. Maar goed nu na 20 jaar zijn we dus niet meer welkom. Lekker is dat. Geen enkel menselijk begrip, maar zakelijk handelen. We zijn erg boos dat dat zomaar kan.

Vrijheid van arts keuze. Wij hebben recht op medische hulp in NL. Zie zorg instituut NL of CAK

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisartsen

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janknoeff