Klacht: na 1,5 maand nog steeds geen shirtjes geleverd

op 07 februari 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

ik heb op 1 januari besteld en betaald en nu na 1,5 maand nog steeds geen shirtjes gekregen telkens hoor ik maar ze zijn vandaag gepost hoevaak ik dat al niet gehoord heb maar de post heeft echt niets aan de shirtjes met namen en waarom komen andere dingen dan wel gewoon aan?dit die je gewoon niet ik betaal netjes en daar hoort een levering bij of het nu na 1 week of een paar weken is

als de shirtjes alsnog gestuurd worden of mijn geld terug

Bericht van Shaydeys Design

8 maanden geleden - Leuk dat je erbij set dat ik de verkeerde kleur geleverd heb en je die gratis mag houden twv €30

Reactie van de melder van de klacht natalievisser

8 maanden geleden - Ik wacht nog steeds op de Roze longsleeves Er is nog steeds geen oplossing de smoesjes van verstuurd en aangetekend zijn fantasie los nu eerst al je klachten op voordat je nieuwe bestellingen aan noemt dit voorkomt Deze ellende en een slechte naam

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Shaydeys Design in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht natalievisser

8 maanden geleden - Mede dankzij deze site heb ik eindelijk mijn geld terug ontvangen vanavond!

Bericht van Shaydeys Design

8 maanden geleden - Zielepoot ben je zeggen dat je t verwijderd als er betaald word maar kom morge de shirtjes wel Ff halen

Reactie van de melder van de klacht natalievisser

8 maanden geleden - mensen zoals jullie zien een professioneel bedrijf met een professionele reactie en oplossing trek zelf de conclusie maar

7 maanden geleden - Zou je deze even willen verwijderen het is opgelost

Bericht van Shaydeys Design

2 maanden geleden - Klacht.nl wilt u deze even verwijderen!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door natalievisser