Klacht: na 1 jaar ze hebben me weer naar andere incasso bedrijf.

op 25 april 2017 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

vorige jaar op 9 juli2016 hebben ze me verplicht te betalen 68€ voor een proefpakket die ze hebben gratis aangeboden. stond nergens dat is een maandelijkse abonnement. Ze hebben me gegevens gestuurd naar De nederlands incasso centrale waar ik heb een bedrag van 110,02€ betaald voor slimfruit inclusief incasso kosten. ik had op dat moment gelijk stop gezet ook de abonnement bij slimfruit. op 20 april 2017 kreeg ik weer een email van andere incasso bedrijf over hetzelfde bestelling van 9 juli2016 dat niet betaald is. De Nederlandseinccassocentrale is niet te bereiken telefonisch(ze hebben bewijs ik heb betaald via hun slimfruit) maar ook niet de nieuwe incassobureau van waar ik email heb gekregen . Nu kan ik niemand bereiken maar ik krijg wel email met bij kosten om te betalen hetzelfde factuur van 9 juli 2016.

graag dat slimfruit mijn gegevens uit hun sistem halen en niet meer sturen naar incasso's bureaus aangezien ik heb al betaald iets die niet wilde hebben. ik heb geen interesse in hun product en hun abonnement en ze moeten mij met rust laten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariamm