Klacht: my save account

op 24 april 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

werd telefonisch gecontacteerd.heb verschillende maal hen gemeld dat ik afzie van die account,maar helaas met een snak en een beet begonnen ze te dreigen dat ik moest betalen of er anders maatregelen gingen getroffen worden.ik wil niet betalen voor iets dat ik niet in mijn handen heb,+ werk nog met een xp systeem dus kan ik sowieso geen inkopen meer doen online.gelieve me te laten weten wat ik kan doen

Gewenste Oplossing:

ik zal tevreden zijn als ik van die account af ben,ze mijn bank met rust laten en in de hoofdzaak mezelf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door chantal caytan