Klacht: My save account

op 24 februari 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Out of the blue een aanmaning namens een zekere “MySaveAccount” van 135 Euro, zonder enige toelichting om wat voor rekening het gaat, of voor welk produkt of dienst er niet zou zijn betaald. Een opvallend intimiderend toontje wordt aangeslagen. Incassobureaus die zich ophouden met louche afpersers zouden samen met hun “clienten” flink moeten worden aangepakt. Ben benieuwd hoeveel mensen inmiddels slachtoffer zijn geworden van het duo MKBusiness en MySaveAccount

Als men de aanmaningen namens MySaveAccount terugstuurd naar de afzender en indien dit soort bedrijven die het kennelijk gemunt hebben op de goedgelovigen onder ons hard worden aangepakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:04 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Fred.vanleeuwen@planet.nl