Klacht: My Safe Account

op 01 januari 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik heb een incasso ontvangen over een zogenaamd contact wat ik met My Safe Account zou hebben afgesloten.
Ik heb niets kunnen deactiveren binnen 7 dagen waar eigenlijk 14 dagen voor staat omdat mijn email inactief was omdat ik aan het overstappen was.
Hebben zij een nieuw account aangemaakt met nieuwe email, of ik deze even wilde activeren, maar ik wil niet in zee met dit bedrijf dus heb ook niks geactiveerd. Ik heb gevraagd mijn oude account te wissen en gezegt dat ik niet betaal voor diensten die ik niet gebruik.
Lees veel over dit malafide bedrijf en ben totaal niet van plan aan de dreigementen te voldoen. Alles wat mensen hier over melden maak ik ook mee, sta ik in mijn recht als ik niet betaal?

Als My Safe Account ophoud me lastig te vallen en mkbusiness zich terug trekt.
Behandelaar W. WIJ EN
Dossiernummer: D1214154073
Aanmaning 11890924

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:07 geantwoord