Klacht: My safe account

op 28 maart 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw heeft een maand een half geleden een ankeite ingevuld van een winkel keten weet niet juist meer wie. Ik ben dan een 5 tal weken geleden benaderd geweest via telefoon om een tweetal weken gratis van kortingen gebruik te kunnen maken. Er zouden ook geen verplichtingen aan verbonden zijn en het zou ook ten aller tijden kunnen gestopt worden. Ze zouden mij binnen de 24 uur een mailtje versturen zodat ik wel of niet akkoord zou gaan om er mee verder te gaan. Dat mailtje heb ik nooit bekomen. De tijd zou maar 2 weken zijn om het terug te sturen anders zou ik te laat zijn en dit gewoon als akkoord beschouwd worden. Ik ben wel zo dom geweest om mijn rekening nummer door te geven. Nu krijg ik een rekening toegestuurd van 95€. Ik heb wel mijn rekening direct geblokkeerd. Er is ook geen papier opgemaakt of ondertekent. Ik wil het ook niet betalen en ga het ook niet betalen. Ik zou er graag nog willen aan toevoegen dat op de domiciliering van 95€ mijn naam verkeerd staat geschreven. Ook heb ik hen vorige week een email verstuurd met de vraag dat ze alles moeten stopzetten en annuleren. Tot mijn grote verbazing stuurden zij een mail terug met opschrift wij zien met dit email adres geen account. nu vragen ze mij om een email te sturen met mijn gegevens waarmee ik geregistreerd ben. Ik heb mij namelijk niet geregistreerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag hebben dat het gewoon gestopt word en dat alles geanuleerd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door Johnny van Miert