Klacht: My safe account

op 29 januari 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

In december belde deze dieven mij op om reclame te maken voor kortingen in winkels voor 95 euro. Ik had geen interesse en ze zeiden dat ik een mail zou ontvangen en me dan zo zou kunnen afmelden.

Nooit een mail ontvangen, 2 weken later krijg ik een mail met felicitaties vr mijn lidmaatschap en een rekening vn 95 euro. Vriendelijk heb ik gevraagd om me af te melden en een bewijs dat ze een mail hadden gestuurd tijdens mijn zogezegde bedenktermijn. Het enige wat ik kreeg was een bewijs van mijn lidmaatschap. Ik wist ervoor niet over welk bedrijf het ging omdat de man ad telefoon nogal onduidelijk klonk. (Waarschijnlijk expres zodat ik de naam van het bedrijf niet zou verstaan). Nu blijven ze me stalken met mails en verhogen ze de rekening. Ik ben niet van plan deze te betalen. Kan iemand mij raad geven?

Als dit is opgelost en de factuur van ondertussen 97,95 in de vuilbak belandt en deze dieven worden opgesloten!!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:07 geantwoord