Klacht: Mr.Visser rijdt visite

op 30 juni 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Goedemorgen,

Hierbij wil ik een klacht indienen over het programma mr. Frank Visser rijdt visite.

Tot mijn verbazing was er in de uitzending van 26-06-2017 een reportage van mijn broer en schoonzus uit Enschede. De dove mensen die als terrorburen worden bestempeld. Mijn broer is 77 jaar

Dat er problemen zijn ben ik mij van bewust. Maar er is van die buurvrouw nooit maar dan ook nooit een poging gedaan om een gesprek te voeren. Zij hebben zich totaal niet op een gelijkwaardige manier kennen verdedigen

Ik ben contactpersoon voor mijn broer en had hier in een ondersteuning kunnen bieden. Er is mij op geen enkele manier ten hore gekomen dat er een programma over hun zou komen.

Hieruit blijkt maar weer dat alles draait om juiste communicatie en hierin wringt nu net de schoen. De horende mensen hebben geen idee hoe dove mensen leven en doen daar als buren ook geen poging toe. Hoe makkelijk om als horende mensen een klacht in te dien die ook nog gehoord wordt, hoeveel sta je dan voor?

Het gaat hierbij om de zwakkeren in de maatschappij en dat een omroep hierin mee gaat is mijn inziens dan ook erge goedkope tv..

Ik wil dit graag verder laten uitzoeken hoe hier mee om te gaan. En welke stappen hier ik voor moet nemen.

Mocht er nu buren zijn die hun hierdoor gaan lastig vallen wat voor hun erg bedreigend kan overkomen dan zou ik dat erg vervelend worden.

Mw. Z.Heres

Dat wij hierin gehoord worden, ik heb SBS 6 aangesproken via chat/facebook, de enige mogelijkheid om te reageren. Maar geen reactie op gehad

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door z.heres.1