Klacht: Monteur ziek

op 21 augustus 2017 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Ook in ben vandaag (21-8) thuis gebleven. Om 12:15 maar gebeld met de BAM om te vragen waar de monteur blijft (window 9:30 – 11:30). Geeft de gebrekkig Nederlands sprekende mevrouw aan dat de monteur ziek is en dat ze mij om 11:45 uur gebeld hebben om dat door te geven. De BAM belt anoniem en die worden door mij niet beantwoord. Ik geef aan dat het te laat doorgeven niet acceptabel is en dit mij ook gewoon geld kost. Ze zegt dat ze zelf niets kan; geen monteur later op de dag en ook geen escalatie (allemaal in overleg) . Zelfs het aanbod om vrijdagochtend om 7 uur een monteur langs te sturen moet ze later weer intrekken.

En niet alleen de BAM maar ook Liander is hiervoor verantwoordelijk. Uitbesteden betekend niet dat je niet meer verantwoordelijk bent voor je klanten.

Eigenlijk geen idee waarom de nieuwe meter in mijn belang is. Het wordt voor Liander makkelijker met een slimme meter...waarom gaan ze dan zo onzorgvuldig om met de klanttevredenheid door de BAM in te zetten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MJ1STB