Klacht: monteur sloopt leiding

op 26 juli 2017 over RRS in de categorie Loodgieters

gistetavond rond 22uur komt.er een montuur mijn riool in de badkamer doorspoelen.
incl voorrijkosten kost dit mij €150!
meneer duwt de veer erin en er klinkt een godskabaal.
uiteindelijk na gebruik van wat grof geweld meld hy dat de buis kapot is.(begrijpelijk als je door ramt)
uh hy beweerd zonder camera dat me buizen 95graden zijn. dus hy kan niet verder.
spoelt de boel nog f door haalt me pijp.eraf ondet de gootsteen in de badkamer en zegt. ja de rest is voor eigen kosten.
ik betaal 150€ en meneer is weg. er moet maar een loodgieter.komen om de rest op eigen kosten tr repareren.
er was een melding door rrs uit gegaan voor een loodgieter.
halve dag gewacht en 2x gebelt verhaal uitgelegt en gevraagt wanneer het gemaaky kan worden.
word kort en snauwerig aangesprokem door meneer.
enhy kan me geen prijs indicatie geven.
en daarna aangevallen en gesnauwd door een mevrouw genaamd stefanie en ze verteld me dat hy pas per augustus een factuur op kan nemen.
uhh neee!!
ik heb een zoon van 4 en 2 honden en doordat im niet kan wassen stokt mijn huishouden en het is noet hygienisch ivm een open riool
ik.heb een andere riool service gebelt om ibfo te vragen. en meneer zijn oren stonden letterlijk tr klapperen van ongeloof.
ik vroeg hem wat het ongeveet zou gaan kosten incl nieuwe leidingen leggen tegels eruit slopen en zovoort.
hoogstwaarschijnlijk max €1000,-
ik ga aanspraak maken op rrs hun aansprakelijkheid dit hoort niet te kunnen

als rrs de schade oplost en zorgt voor 50/50% betaling.minimaal

zo niet wil il volledige schad vergoeding opnhet geen wat er nu moet worden opgelost

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jspeel