Klacht: moet eerst jaar geld betaalen

op 13 september 2017 over squla in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over squla

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door squla in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat squla een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

squla

Heeft op 14 september 2017 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Ayman,

Op Squla lopen lidmaatschappen automatisch door. Na het verlopen van de eerste contractperiode wordt het lidmaatschap automatisch verlengd met een jaar tegen de reguliere contributie. De automatische verlenging is met inachtneming van een opzegtermijn van een maand op te zeggen via het ouderaccount of door ons een mail te sturen.

Wist je dat het voor jullie ook mogelijk is om te verlengen voor een jaar voor € 118,80? Mocht je gebruik willen maken van deze aanbieding, dan ontvangen we graag een mail op klantenservice@squla.nl. We maken de voordelige verlenging dan graag voor je in orde.

Alle klachten die gemeld zijn door ayamnnl@hotmail.com