Klacht: Moeizame afhandeling van rparatie

op 06 juni 2018 over Livingcomfort.nl in de categorie Bedden

Living Comfort.
In juni 2017 een verstelbare boxspring gekocht. In april 2018 deed het ene motortje van mijn voeteneind het niet meer. Gebeld en er zou een motortje opgestuurd worden zodat ik dat zelf zou kunnen vernieuwen. Aangegeven dat ik dat niet zelf kan. Na een paar keer bellen uiteindelijk een afspraak voor vandaag gemaakt, dat er monteur zou komen om het te vervangen. Gisteren een bevestigingsmail ontvangen waarin stond dat er een pakketje afgeleverd zou worden tussen 8 en 22 uur. Weer gebeld. Klantenservice heeft het veranderd, dat er een monteur zou komen.. Kreeg ik vanmorgen vroeg eerst weer dezelfde bevestigingsmail en een uur later een mail dat mijn zending er niet aanwezig was. Bellen voor een nieuwe afspraak. Om 9.30 gebeld niemand van de klantenservice aanwezig en het bandje zei: wij zijn bereikbaar van 9 tot 9. O half 12 weer een paar keer gebeld met wisselende keuzes uit het keuzemenu. Eindelijk iemand aan de lijn die het na heeft gevraagd en ik sta nog gewoon in de planning.. Er is nu 22.30 nog steeds niemand geweest.

Als mijn bed weer naar behoren functioneert .

Alle klachten die gemeld zijn door M.W.Bloemsma-Westerop