Klacht: MKBusiness zijn oplichters!!! werken samen met de oplichters van MKBusiness

op 11 september 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik ben gebeld door Elderzz over een ‘voordeelkaart’. ik gaaf aan dat ik hier geen behoefte en interesse in heb.

Na een paar dagen lag er een rekening van de firma Elderzz op de mat van ruim 100Euro. Na veel telefonisch contact met de laag opgeleide werkneemster van Elderzz, wara ik duidelijk heb gezegd dat ik niks wil ontvangen, niks heb ontvangen en ook niks ga betalen, begon de dame te dreigen met een incasso bureau.

Een aantal dagen later lag de eerste rekening van MKBusiness op de mat. Ik heb meerdere keren contact per telefoon gezocht, maar helaas geen gehoor. Ook d eadres gegevens kloppen niet waardoor schriftelijk contact onmogelijk is.

MKBusiness dreigt met juridische stappen. Helaas hebben deze mensen nauwelijks verstand van de juridische wetgeving in Nederland. Deze mensen behoren tot het uitschot van dit land.

Ik reeds aangifte gedaan bij de politie. Het wordt tijd dat deze club een juridische ‘les’ krijgt van een rechter. Ik hoop dat deze club op zeer kort termijn stopt met het bedonderen van mensen.

facturen laten vervalen, onkosten vergoeden (250 Euro), per direct stoppen van het bedrijf.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door roy en kim