Klacht: missende onderdelen

op 01 mei 2016 over Timbercomposiet.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Drie schuttingen besteld met palen en bevestigings- materiaal. Bij levering één scherm beschadigd en geen eindkapjes en bevestigingsmateriaal geleverd. Meteen gebeld en een mail gestuurd. De eindkapjes bleken niet voorradig te zijn. En het bevestigingsmateriaal was niet besteld. Stond wel op de site dat die erbij geleverd werden. We zouden het bevestigingsmateriaal en de eindkapjes nagestuurd krijgen. Ze zijn inmiddels wel weer op voorraad maar we krijgen ze maar niet afgestuurd. We hebben al een aantal keren gebeld maar krijgen steeds te horen dat ze afgestuurd worden. Aan de telefoon worden we ook niet vriendelijk te woord gestaan. In plaats van het beschadigde tuinscherm om te ruilen kregen we één nieuwe plank toegestuurd.

Ik ben pas te vreden als ik eindelijk mijn schuttingen kan plaatsen. En als ik eindelijk mijn ontbrekende onderdelen in huis heb. Wie weet hoe lang dit nog gaat duren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Timbercomposiet.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Timbercomposiet.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Timbercomposiet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Timbercomposiet.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 10:09 geantwoord

Er is een omruiling voor het tuinscherm aangeboden bij klant, maar omdat ze al bezig waren met plaatsen van de schuttingen was dit niet nodig.

Daarom is er in overleg met klant besloten om een nieuwe plank toe te sturen om de beschadigde plank te vervangen.

De ontbrekende kapjes en bevestigingsmateriaal waren inderdaad niet voorradig en bieden onze excuses hiervoor aan.

Deze zullen vandaag alsnog per post aan klant worden verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door claudia3174