Klacht: Misselijk makende praktijken van de heer X

op 01 februari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Een jaar lang bezig geweest om in het weekend +€20,00 extra een Ferrari modena te kunnen rijden! Via Groupon gekocht €69,00 Elke keer werd de afspraak geannuleerd ivm kapot materieel of een Totalloss gereden Ferrari.
Een maand voor de faillisements verklaring had ik een gratis upgrade gekregen naar een half uur Lamborghini rijden zonder extra kosten, en omdat het niet op een zaterdag mogelijk was zou mijn €20,00 ook terug betaald worden.. U raad het al 3 weken verder nog geen geld terug. Dus nog maar weer contact opgenomen..”onze excuses wij zullen de terugbetaling met spoed doorgeven aan onze administratie, daar wij geen inzage in de betalingen hebben”
Week later nog geen geld en waren ze failliet. Nu snap ik dat ik een “gratis” upgrade ahum kreeg. Ze wisten dondersgoed wat er ging gebeuren.

Al het betaalde geld terug!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin27