Klacht: misleiding wat betreft ‘cadeaudagen’

op 30 november 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Op 26 nov 2016 cadeau gekocht voor mijn kleizoon. Foldertje erbij dat elke dag een winnaar getrokken wordt tijdens de cadeaudagen…..Even naar www.bartsmit.com/bon gaan en je kassabonnummer invoeren …..Waar dan? Nergens is deze site te vinden. Dan maar naar contact klantenservice. lijkt ook niet mogelijk. Ga je naar \’bestellen\’,\’folders\’, \’zakelijk\’ dan verschijnen deze pagina\’s op magische wijze allemaal. \’Kindervriend\’ Bart Smit misleidt met zulke acties en reageert blijkbaar niet op klachten van klanten (ik las een reactie van Peter Visser die met hetzelfde probleem als het mijne zit). Bart Smit wil gewoon alleen maar verkopen en heeft verder maling aan zijn klanten. Als Bart Smit de \’bon-site\’ niet binnen een paar dagen heeft opgestart dan is er altijd nog \’Kassa\’, \’Radar\’ en natuurlijk Facebook. Hun \’actie\’ duurt tot 31 dec. en Kerst-met-cadeautjes komt er weer aan. Ik denk niet dat Bart Smit mijn gezicht nog in hun winkel zal zien.

Wanneer Bart Smit op dinsdag 6 dec. a.s. deze site geopend heeft en er - controleerbaar - echte mensen dagelijks hun cadeaukaart van 50 euro winnen. Want tja,...namen kunnen ook verzonnen worden op een nep-site. Want hoe betrouwbaar is deze winkelketen?

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bart Smit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joan moora