Klacht: misleiding van het incasseren door SQULA

op 10 september 2016 over squla in de categorie Tijdschriften

Tot mijn verrassing zijn voor het schooljaar 2016-2016 wederom twee bedragen van twee van mijn kinderen door Squla afgeschreven.

Op de website van squla staat niet vermeld dat het eenmalige te incasseren bedrag het volgende jaar weer plaats vind. Ook staat er een mogelijkheid bij tot het verlengen van het contract met een jaar, dus wekt men de indruk dat de incasso ook eenmalig is en niet voor eeuwig doorloopt.
Als je later verder zoekt dan kom je erachter dat je volgens squla een contract hebt die je vervolgens een maand van te voren dient op te zeggen. Ik heb daarvoor niet getekend!

Ik heb de incasso geblokkeerd. We zullen wel even zien hoe dit zich gaat ontwikkelen.

copy van eenzelfde klacht over squla:

Squla dient bij de aanbiedingen dit duidelijk te vermelden anders handelt zij volgens mij in strijd met de consumentenwetgeving. Verwijzing naar kleine lettertjes is niet altijd voldoende.

incasseer niet opnieuw

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over squla

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over squla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robinsnoek