Klacht: Misleiding en oplichterij

op 08 juli 2016 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb een evc traject gedaan.
Conform mijn begeleider was het portfolio goed.

Ik heb werkplek bezoek gehad en daarna kreeg ik een certificaat waarin de competentie werk processen NIET erkend worden, desondanks ik alle documenten geplaatst heb in mijn portfolio en ook op werkplek heb laten zien. Assessor heeft positief reactie gegeven en zou alles rapporteren.

Dus ik heb een klacht ingediend en kreeg 2e werkplek bezoek. Na de 2e werkplek bezoek hebben ze niet erkende competenties nu uit de certificaat gehaald. Dus weer niet erkend!

Ik heb weer een klacht ingediend ook bij de Nationale kennis centrum- examen commissie en ook telefonisch door besproken met mevr. Kempers.

Ze heeft absoluut niets gedaan en geeft mij de advies om het met EVC Nederland door te spreken.
Ik kan beter tegen de muur aan spreken dan tegen EVC Nederland.

De niet erkende competenties heb ik in mijn portfolio en op werkplek laten zien. desondanks de documenten die ik in mijn portfolio en op werkplek heb laten zien wordt er een verhaal geschreven door EVC Nederland, anders dan de beoordeling van de 2 assessoren!

Ik wil mijn geld terug!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 04 augustus 2016 om 11:05 geantwoord

Beste Ed_Duran,

Uw klacht heeft betrekking op een overeenkomst met EVC Centrum Nederland.
Wij kunnen daar als NCOI Opleidingen geen uitspraken over doen.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Ed_duran