Klacht: misleiding

op 25 april 2017 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

na proefpakket stond er op mijn persoonlijke pagina dat er geen vervolgzendingen zouden komen. Tot mijn verbazing ontvang ik deze wel. Gebeld. Moest maar een mail sturen. Mail gestuurd. Geen antwoord. Incasso ondertussen gestorneerd. Heb niets besteld. Weer mail gestuurd, waar kan ik zonder porto de ongevraagde bestelling naar toe sturen. Geen antwoord. Mail met klacht, spoed geen antwoord. Alleen aanmaningen. daarop ook steeds weer gereageerd. 14 april mail van Incassobureau. Mail gestuurd met bewijsbonnetjes van retourzending. Incassobureau niet te bereiken. 25 april Slimfruit dan maar weer bellen. Wordt er doodleuk gezegd dat ze vervolgzendingen niet terugnemen! Ze hebben me geen antwoord kunnen geven. Ze zeggen alleen dat ze gereageerd hebben op mijn mail, maar die zijn door mij niet ontvangen, ook niet in mijn spam.

Als ze ophouden met incasso's te sturen. Ze hebben geen recht op mijn geld. Ze hebben de ongevraagde bestelling retour gekregen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Oort