Klacht: Misleidende verkoop praatjes

op 03 februari 2014 over mijnzoeker.nl in de categorie Zoekmachines

In november 2013 werd ik benaderd door een dame die zich voorstelde als medewerkster van Google Nederland. Zij kon tegen betaling en met gebruikmaking van 10 trefwoorden mijn bedrijf hoog bovenaan de zoeklijsten van Google zetten. Ik kreeg zelfs 50% korting. Een factuur kreeg ik pas na 7 dagen uit naam van Mijn zoeker. Ik heb direct gebeld en doorgegeven dat ik met Mijn zoeker.nl geen zaken zou doen alleen met Google. Er werd niet op in gegaan ook niet nadat ik via mail en een brief mijn ongerief had verteld. Daarna wisten andere medewerkers mij te benaderen over nog een openstaande rekening. Ik heb wederom mijn beklag gedaan. Na een week of twee belde er weer een ander met hetzelfde verhaal. In de tussentijd kwam ik er achter dat Mijn zoeker.nl van telefoonnummer veranderd was, maar dat daar niet wordt opgenomen en dat er op mails aan info@mijnzoeker.nl niet wordt gereageerd. In de tussentijd zendt men wel herinneringen en zelfs een ingebrekestelling.Let op! De adresgegevens van het bedrijf in Alkmaar staan alleen vermeld op de enveloppe die ze je sturen. Vele mensen gooien die waarschijnlijk weg en weten niet aan welk ze moeten schrijven.
U begrijpt dat ik deze factuur niet ga betalen!

Verklaring van ontbinding overeenkomst. Dit heb ik eerder gevraagd , er wordt niet op in gegaan!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnzoeker.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fopper2