Klacht: misleidende verkoop

op 25 januari 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Ik ben telefonisch benaderd door een medewerkster van rendement of ik een proefabonnement wilde. Het was een aanbieding waarvoor ik alleen de administratie maar hoefde te betalen. Ik heb nog duidelijk gevraagd of het daarna automatisch zou stoppen en dit bevestigde de medewerkster. Ik kreeg na dit telefoongesprek en mail met de bevestiging van de aanbieding. In deze mail wordt niet gesproken over een opzegging oid. Bij het eerste nummer zat de factuur van de verzendkosten. Deze heb ik gewoon betaald. Plotseling kreeg ik 2 facturen van 99 euro. Ik heb gebeld naar rendement, maar die verschuilen zich achter hun algemene voorwaarden, daar zal ergens wel staan dat zonder tegenbericht je eraan vast zit. Nu loopt het nog een half jaar door. Daar kunnen ze niks aan doen. Ik voel me zeer genaaid door dit soort praktijken.

eerder stopzetten of evt. gedeeltelijke afkoop

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rendement

Heeft op 20 juni 2017 om 12:02 geantwoord

De Klantenservice van Rendement Uitgeverij heeft op 25 januari 2017 telefonisch contact opgenomen met de heer B.A. Graal. De klantenservicemedewerker heeft de heer Graal de algemene voorwaarden nogmaals toegelicht. Beide partijen zijn tot een oplossing gekomen volgens het vaste protocol van de klachtafhandeling van Rendement Uitgeverij, waar de algemene voorwaarden van Rendement Uitgeverij aan ten grondslag liggen.

Alle klachten die gemeld zijn door BarryG