Klacht: Misleidende informatie

KirstenHekke op 25 december 2019 over La Cubanita in de categorie Cafés en Restaurants

Met kerst verplicht het arrangement te nemen wat 12 euro hoger lag dan het normale tarief. Staat niet aangegeven op de site en het is mij ook niet telefonisch vertelt bij de reservering. Eenmaal aangekaart vond de eigenaresse dat het wel duidelijk aangegeven staat. Geen idee waar… wilde je het alcoholische drankje niet en dat je te vol voor het toetje dan was je toch verplicht het gehele bedrag te betalen. Uiteindelijk de rekening gekregen waar 14 euro teveel berekend was. 100 euro voor een slecht verhaal, slechte service en diepvries eten. Echt geen aanrader.

Wij zijn tevreden als er wordt toegegeven dat ze misleidende informatie hebben verstrekt met een excuus. Ook graag de 24 euro terug die we eigenlijk teveel hebben betaald en waarin de eigenaresse ons in eerste instantie al in tegemoet had kunnen komen. We hoeven we niet meer te eten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Cubanita

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Cubanita nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KirstenHekke