Klacht: Misleidend verkoopverhaal voor verkoop advertentie

op 21 januari 2014 over mijnzoeker.nl in de categorie Zoekmachines

Geachte,

Wederom kreeg ik van u een factuur met bovenstaand nummer.

Dat mij deze betaalde advertentie aangeboden werd, werd mij gezegd dat ik dan helemaal bovenin de lijst zou komen te staan. Door dit enige weken nagekeken te hebben was dit niet het geval. De reden dat ik nog niet betaald heb. Ik heb toen contact gezocht met Daniël de Vries (die mij dit gemeld had en ook de advertentie verkocht heeft) en toen werd mij medegedeeld dat dit enige tijd in beslag nam omdat ik eerst door het aantal klikken naar boven zou komen?

Nu kreeg ik deze herinnering en heb net weer gekeken maar helaas. Ik ben nergens terug te vinden.

Ten eerste moet je duidelijk ‘mijnzoeker’ intoetsen. Zoeken via google levert niets op. Terwijl mij gezegd is dat mijn zoeker gerelateerd aan google is.

Maw ik betaal deze factuur niet voordat ik bovenin sta in het gele vlak.

Niet betalen van de rekening. Het is een misleidend verkoop verhaal!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnzoeker.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht eenhoorntrec

3 jaren geleden - Geachte, Ik ben benaderd door ABC Incasso dat mijnzoeker.nl mijn rekening ingetrokken heeft. Daarna zelf nog contact gezocht met mijnzoeker en heb nu een creditfactuur ontvangen. Ze gaan met mij mee omdat ze alleen tevreden klanten willen MAAR als ze doorgezet hadden (was ondertussen met mijn rechtsbijstand bezig) en het zou voor de rechter komen dan zouden ze zeker in hun gelijk gesteld worden, werd me nog even medegedeeld... Dus mijnzoeker.nl, dank u wel dat u mijn rekening intrekt. En wat betreft het verkoopverhaal, het is en blijft misleidend. Dat leest u wel meer hier op klacht.nl. Ik was dus niet de enige! Succes verder!!

Alle klachten die gemeld zijn door eenhoorntrec