Klacht: misleidend en teleurstellend of vice versa

op 07 februari 2018 over American Express in de categorie Creditcards

Vanochtend wilde ik kaarten kopen voor Justin Timberlake. Welke door American Express en ticketservice in de presale beschikbaar waren gesteld. Om deze reden heb ik ook American Express kaarten. Bij het betalen bleek dit niet mogelijk te zijn. Ook de kaart van mijn partner geprobeerd en ook deze deed het niet. Uiteindelijk moest ik de procedure opnieuw doorlopen en kon ik kaarten kopen van 500 euro stuk ipv 135 per kaart. U begrijpt, dit heb ik niet gedaan. Dit was al teleurstellend, tevens kwam ik erachter dat american Express ook nog eens 3,5% van de transactiekosten in rekening brengt. Dit wordt nergens aangegeven op het moment dat je deze kaart om bovenstaande reden aanvraagt, namelijk voorrang bij concertkaarten.

Ik ben tevreden op het moment dat ticketservice, of American Express alsnog 5 kaarten a € 135 voor mij regelt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Smarty-s