Klacht: misleiden en diefstal uit de portomonee werkgever

op 09 september 2018 over FNV in de categorie Vakbonden

wij hebben in mei en juni dit jaar gestaakt voor werkdruk krappe rijtijden en loonsverhoging, de FNV heeft ons misleid en om de tuin geleid, met gevolg sigaar uit eigen doos, ik zelf en ook mijn collega’s hebben loon in moeten leveren ,ik ben € 492 kwijt en een dag verlof, voor noppes ze hebben de cao onderhandelingen niet waar kunnen maken, ik vindt dat ze onze loon bij staking gewoon door moeten betalen, en niet de helft uit moeten betalen, want de werkgever houdt de helft van je loon in als je mee staakt, dus voor noppes een sigaar uit eigen doos, ik vindt de fnv int maandelijks veel lidmaatschap geld, ze hebben miljoenen in kas, dit is de werknemer misleiden, het niet waar kunnen maken, slap en diefstal uit de portemonnee van de werknemer, ik dien daar ook een klacht over in,en verlang mijn looninhouding terug. ik heb voor deze misstap van de fnv niet gevraagd, wij moeten er beter door worden en niet slechter. Gaan ze er niet mee akkoord, ga ik met mijn advocaat daar een geding tegen aanspannen, en zal mijn collega’s op de hoogte stellen, zodat ze er ook werk van maken en zich afmelden bij de vakbond ,het zijn slap janussen zonder ballen, meer is het niet, mijn versie.

als het ingehouden loon voor mij en mijn collega's wordt terug betaald door de fnv streekvervoer, incl verlofdagen.

Alle klachten die gemeld zijn door con evers