Klacht: Misleid in het tekenen van contract

op 08 augustus 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

In april 2017 kwam er een meneer van collectief voordelig/inHoofdzaak aan de deur met een mooi verhaal over dat we teveel betalen voor onze energie en dat dit 25 tot 30% goedkoper kan door zakelijk over te stappen naar Innova.

Hiermee akkoord gegaan en nu blijkt dat het voorschotbedrag stukken hoger is dan bij de oude leverancier. Ook een boete van de oude leverancier gekregen omdat we bij ze weg zijn. Contact gehad met Inhoofdzaak hierover, ene menneer ‘Hanna’ zou alles oplossen en ervoor zorgen dat wij een positieve recensie zouden achterlaten. Menneer heeft vervolgens NIETS van zich laten horen en is nu onbereikbaar.

Dit lijkt op pure oplichting, als wij het contract bij Innova opzeggen en terug gaan naar ons oude vertrouwde Eneco, geven zij een boete van MINIMAAL €1000,-

Op de een of andere manier komen ze dus wel aan hun geld als je eenmaal met ze in zee gaat. NIET DOEN DUS. Triest ‘bedrijf’

Terug naar oude leverancier zonder consequenties

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over inhoofdzaak

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over inhoofdzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raja1990