Klacht: misleid door gebruik maken van bedrijvenpagina.nl

op 14 februari 2018 over Bedrijvenregister.nl in de categorie Online Gidsen

Maandag 12 februari j.l. werd ik gebeld naar nu later blijkt bedrijvenregister.nl hij wist alles van wat op bedrijvenpagina.nl staat op te noemen van de afgesproken prijs van 250 euro voor de periode van 15 maanden tot aan de trefwoorden die hij voor mij wilde maken/verbeteren.

Hij vertelde mij ook dat hij dat de termijn van 15 maanden niet automatisch werd stop gezet en dat dit nu telefonisch kan worden geregeld en alleen hiervoor heb ik dan ook akkoord gegeven ook al zei ik tegen hem dat ik al in de veronderstelling was dat dit al het geval was.

Nog diezelfde middag krijg ik een factuur thuis met precies hetzelfde bedrag en abonnements- termijn.

Ik heb mijn circa 1 maand gelden aangemeld bij bedrijvenpagina.nl en nu is hier dus misbruikt van gemaakt.

Dat de onrechtmatige gestuurde factuur ongedaan wordt gemaakt en dat dit bedrijf stopt met startende ondernemers te misleiden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bedrijvenregister.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bedrijvenregister.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wittenberg scheepsbetimmeringen