Klacht: mishandeling, bewust gezondheid negeren

op 04 mei 2016 over Sociale dienst in de categorie

Voor een gesprek moesten we komen, was alleen voor telefoonnummer en emailadres. Alles is daar aanwezig en bekend. Met de bus daarna toe voor 5 minuten. Kosten 12 euro, zegt die man je hoeft niet met de bus te komen, is toch belachelijk. Taxi is niet te betalen. Heb voor mijn gezondheid een ontzegging voor sollicitatieplicht en werk, is daar bekend.
Nu heb met moeite mijn huis kunnen bereiken en paar uur plat moeten liggen. Vind dit een bewuste aanslag op mijn gezondheid.
Gaat over sociale dienst Maastricht.

Als er excuses worden gemaakt en reisgeld vergoed word.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht WilvdW

8 maanden geleden - Moet nu een vragenlijst invullen, walgelijke vragen Mijn hartinfarct word niet erkend, spierziekte, klachten vanaf voeten tot nek, regelmatig bronchitus, vrijstelling van sollictatieplicht en werk Met die vragenlijst kom ik niets verder is discriminerend en privacie niet gewaarborgd Vind me hier door mishandeld en vernederd, zal met gelijke munt behandelen zoals ik behandeld word

Alle klachten die gemeld zijn door WilvdW