Klacht: Misbruik van profielen op hp

op 24 februari 2018 over Holland poker in de categorie Casino/entertainment

Hoi ik speel op Holland Poker.

De laatste tijd worden er profielen gekopieerd om chips bij mensen te bedelen, ik ben er zelf ook al slachtoffer van geworden en ik ben 500.000 chips kwijtgeraakt, maar er zijn mensen die vele miljoenen aan de dief hebben gegeven. Ik zat nu net aan tafel en toen kwam de dief aan tafel onder de naam van Jolanda een pokermaatje van me en vroeg om chips, dus ik probeerde hem aan tafel te krijgen om hem te kunnen rapporteren, maar daar trapte hij niet meer in. En vervolgens zei hij dat ik te slim voor hem was en dat hij er niet in zou trappen. Toen vertelde hij mij dat hij mijn profiel gaat gebruiken om mensen op te lichten en om mij zwart te maken. Ik heb het al meerdere keren bij Holland poker gemeld, maar die doen er niks aan. Ik ga aangifte bij de politie doen als mijn profiel misbruikt wordt. De dief vertelde mij ook dat hij precies kon zien wanneer zijn slachtoffers online zijn, dus dat toont aan dat die persoon Holland poker hackt. Ik hoop dat jullie wel tot HP kunnen doordringen en dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt, want de meeste spelers zijn het aardig zat en denken er zelf over om HP te gaan verlaten.

Ook klagen een hoop mensen over het feit dat mensen met een laag level op de hoge tafels kunnen spelen bij de professionals dus, die lage levels hebben op HP gewoon een hogere winkans dan de hogere levels, dit zouden ze kunnen veranderen door het niveau aan de levels te koppelen zoals dit op andere sites wel gebeurt. Maar dat gebeurt toch niet omdat ze dan minder inkomsten hebben.

Ook worden er een hoop mensen gestalkt en daar wordt ook niks aan gedaan. Tevens worden er profielen gekopieerd om je te pesten en dan zit je ineens met jezelf aan tafel

Als de dief gestopt wordt, de gekopieerde profielen er niet meer zijn en HP luistert naar de klachten van de spelers

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland poker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland poker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TOMSTER