Klacht: Misbruik positie als incassobureau

op 14 november 2016 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

In augustus 2016 werd een betalingsregeling getroffen tussen Bosveld en R.K. Mol, Groenburgwal 5-d, 1011HR Amsterdam, tel. 0628555461. De regeling werd nagekomen, na een telefonische afspraak waarbij ik behoorlijk onder druk werd gezet en onbeleefd te woord werd gestaan. Vorige week ontving ik een allerliefst opgestelde brief in een anonieme enveloppe, waarin mij de mogelijkheid werd geboden om het (niet bestaande) restant van € 117,- af te lossen zodat ik onbezorgd de feestdagen tegemoet kon zien. Ik heb hieromtrent telefonisch contact opgenomen en vervolgens bleek na enige tijd wachten dat er geen restant bestond.

Ik ben tevreden als Bosveld wordt vervolgd wegens poging tot fraude en oplichting.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 10 september 2018 om 17:09 geantwoord

Deze kwestie blijft openstaan op de website klacht.nl, ondanks dat dit al ruim geleden opgelost en opgepakt is.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob M.