Klacht: Misbruik mijn gegevens!

op 16 september 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw/meneer,

Mijn gegevens zijn gebruikt om een account te openen bij netlog( twoo).
Het account heet banujavallipuram. Graag verzoek ik jullie om deze account verwijderen. Kunnen jullie ook achterkomen wie dit account heeft geopend, met mijn gegevens?

Gewenste Oplossing:

Graag deze account zo spoedig mogelijk verwijderen, dan ben ik te tevreden.
Naam account:
- banujavallipuram,
- geboortedatum: 21/11/1992,
- woonplaats: Friesland/Nederland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 18 september 2017 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door banujavallipuram