Klacht: mijn persoonlijke webpagina werkt niet sinds oktober 2015

op 14 mei 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds oktober 2015 kan ik niet meer inloggen met mijn Digid. Krijg steeds een melding van een storing en dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.. Heb hier in december een mail over gestuurd, heb hier in februari telefonisch contact over gehad met mevr. Sanders, maar er is nog steeds niets veranderd. Ik vind dit een zeer slechte service en wil dat dit probleem deze week opgelost is !!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze week weer kunnen inloggen!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 18 mei 2016 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Meester,

Het is inderdaad zeer vervelend dat je geen gebruik kunt maken van MijnABP. Toch is het zo dat MijnABP een extra service is, geen verplichting. Doel van MijnABP is om onze deelnemers maximaal te informeren. Dit lukt helaas nog niet in alle gevallen. De mogelijkheden die MijnABP biedt zijn allereerst afhankelijk van de pensioensituatie in het algemeen, maar ook van de specifieke situatie van de individuele deelnemer. Er wordt gewerkt aan de storing. Als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, hoor ik dit graag.
Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door EdeMeester