Klacht: Mijn persoonlijk dossier wordt niet doorgestuurd

op 11 maart 2020 over Tandartsenpraktijk Steenwijkerdiep in de categorie Tandartsen

Onlangs verhuisd van Oldemarkt naar Reutum in dezelfde provincie maar opneer 300km uit elkaar.. Had verwacht mij snel te kunnen inschrijven bij een nieuwe tandarts maar bij intake nieuwe tandarts in Almelo werd mij verteld dat ik mijn dossier eenvoudig kon laten doorsturen vanaf mijn vorige tandarts in Steenwijk met de naam tandartspraktijk Steenwijkerdiep waar ik al jaren patiënt ben…na een email te hebben gestuurd en een bel verzoek met toestemming om mijn dossier te sturen naar nieuwe gewenste tandarts bleef het een week stil.. weer gebeld en tot mijn verbazing werd er gemeld dat doorsturen geen optie was en ik mijn dossier gebrand op hun cdtje persoonlijk kon ophalen bij de balie in Steenwijk ..meedenken met de situatie was geen optie doorverbinden met de tandarts ook niet, uitgelegd dat ik een halve dag hiervoor zou moeten vrij nemen van mijn werk was ook maar mijn probleem… totaal niet meer van deze tijd en volgens mijn speurwerk bij andere praktijken ook echt niet de norm… ik kan hierdoor nu niet meer in behandeling bij een tandarts totdat ik de cd persoonlijk ga ophalen.

Indien mijn gegevens digitaal worden doorgestuurd naar Tandartsenpraktijk Schelfhorst in Almelo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tandartsenpraktijk Steenwijkerdiep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richardludwig