Klacht: Mijn hotmail account terug

op 30 maart 2013 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Ik had een hotmail account waar ik mee tevreden was en op eens is het zonder mijn toestemming om gezet in outlook account. Ik kan nu geen bijlagen toevoegen.

Ik ben tevreden met de terug zetting

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Beste,Om een bijlage toe te voegen kunt u in de nieuwe Outlook.com interface klikken op "bestanden bijvoegen", wanneer u zich in een nieuwe email bevind.Om eventuele problemen met de nieuwe interface van Outlook.com mogelijk te verhelpen kunt u de browser het beste even herstellen naar standaard instellingen. In de Internet Explorer werkt dat als volgt: - Open de browser en ga rechts boven naar het tandwieltje - Open internet opties en vervolgens tabblad geavanceerd - Kies hier opnieuw instellen - Sluit alle scherm en open IE opnieuw - Test vervolgens outlook.com opnieuw uit.Voor informatie over de overgang naar Outlook.com kunt u hier terecht: windows.microsoft.com/nl-nl/windows/outlook/auto-upgrade-outlook-faqMVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]